Jasmijn Bronkhorst – El Ouakili

Trainingsacteur

Als trainingsacteur houd ik mij bezig met het creëren van bewustwording van de deelnemers in de training. Een veilig gevoel bij de deelnemer staat daarbij centraal. Dit doe ik door de deelnemers bewust te maken van hun eigen spanning en gedachtes. Voordat we het gesprek met iemand aangaan is het van belang om te weten hoe we er zelf in zitten. Welke gedachtes helpen niet en welke gedachtes helpen juist wel? Door dit openlijk te bespreken realiseren de deelnemers dat collega’s vaak ook tegen dezelfde punten aanlopen. 

Er is geen goed of fout. In de training experimenteren wij op verschillende manieren hoe je een gesprek aangaat. Ik vind het belangrijk dat elke deelnemer zijn leerdoel behaald. In de training is er veel interactie door de oefeningen en het experimenteren met gesprekstechnieken.  

Mijn focus als trainingsacteur ligt op interculturele communicatie en leiderschapstrainingen. Een greep uit mijn opdrachtgevers: AZC, ABN AMRO, KPMG, PWC, BDO, Holland Casino, Pathé, Immigratiedienst. 

Jasmijn Bronkhorst – El Ouakili

085 – 004 38 94
 87a6269 6
Vds training en coaching mail icon
Vds training en coaching linkedin icon

Bel mij voor :

Leiderschapstrainingen, interculturele communicatie

   


Jasmijn Bronkhorst – El Ouakili

Trainingsacteur

 87a6269 6
Vds training en coaching linkedin icon
Vds training en coaching mail icon

Bel mij voor :

Leiderschapstrainingen, interculturele communicatie

Als trainingsacteur houd ik mij bezig met het creëren van bewustwording van de deelnemers in de training. Een veilig gevoel bij de deelnemer staat daarbij centraal. Dit doe ik door de deelnemers bewust te maken van hun eigen spanning en gedachtes. Voordat we het gesprek met iemand aangaan is het van belang om te weten hoe we er zelf in zitten. Welke gedachtes helpen niet en welke gedachtes helpen juist wel? Door dit openlijk te bespreken realiseren de deelnemers dat collega’s vaak ook tegen dezelfde punten aanlopen. 

Er is geen goed of fout. In de training experimenteren wij op verschillende manieren hoe je een gesprek aangaat. Ik vind het belangrijk dat elke deelnemer zijn leerdoel behaald. In de training is er veel interactie door de oefeningen en het experimenteren met gesprekstechnieken.  

Mijn focus als trainingsacteur ligt op interculturele communicatie en leiderschapstrainingen. Een greep uit mijn opdrachtgevers: AZC, ABN AMRO, KPMG, PWC, BDO, Holland Casino, Pathé, Immigratiedienst. 

Jasmijn Bronkhorst – El Ouakili

085 – 004 38 94

Ons team